Garanti Şartları



Ürünüm hatalı, ne yapmalıyım?


enplus.com.tr'de satılan tüm ürünler, Enkay A.Ş. güvencesi ve 2 yıl garanti kapsamındadır. Satın aldığınız ürünler kullanım süresi boyunca gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı sorun/aksaklık olursa, ürününüz garanti süresi içinde ücretsiz olarak yetkili servis tarafından tamir edilir. enplus.com.tr ürün onarımı yapmamakta, sadece gönderilen arızalı veya hatalı ürünleri, yetkili servislere yönlendirmekte ve sonuç beklemektedir. Bu sürecin daha hızlı ilerleyebilmesi için öncelikli olarak yetkili servislerin tercih edilmesini öneririz.


Ürün onarımı için gerekli işlemlerin tarafımızca yapılmasını istiyorsanız 444 4 784  telefondan irtibat kurabilir veya info@servisplus.com.tr adresine bildirimde bulunabilirsiniz.


Cayma Hakkı kullanılarak iade edilen ürünler için kargo masrafı müşteriye aittir. 


Ayıplı malların iadesinde ise, müşterilerimiz, ürünü anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile gönderdikleri takdirde karşı ödemeli olarak gönderebilirler. Diğer kargo şirketleri ile gönderimlerde, gönderim ücreti müşteriye aittir. Farklı bir kargo firması ile iade halinde, kargo bedeli iade edilecek tutardan düşülecektir.